Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Agente Conductor Cajamarca

Securitas es una empresa global que ofrece las soluciones de seguridad más avanzadas y sostenibles de la industria. Estamos ubicados en 47 países de Europa, ...


Securitas Sac - Cajamarca

Publicado a month ago

Agente De Seguridad

Securitas es una empresa global que ofrece las soluciones de seguridad más avanzadas y sostenibles de la industria. Estamos ubicados en 47 países de Europa, ...


Cajamarca

Publicado a month ago

Agente De Atención Al Cliente Cajamarca.

AGENTE DE ATENCIÓN AL CLIENTE Importante Empresa de telecomunicaciones en franca expansión en Perú que brinda servicios de telefonía, Internet y venta de equ...


Cajamarca

Publicado 19 days ago

Call Center Customer Service Telephone Interpreter Ingles Avanzado – Remote

CALL CENTER CUSTOMER SERVICE TELEPHONE INTERPRETER - INGLES AVANZADO – REMOTE Job Description: A customer service interpreter handles many types of differen...


Cajamarca

Publicado 18 days ago

Built at: 2024-12-11T09:38:47.179Z