Customer Service Telephone Interpreter - Advanced English – Level C1 Or Higher - Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Información adicional:Tipo de contrato: A tiempo completo


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Agente Conductor Cajamarca

Securitas es una empresa global que ofrece las soluciones de seguridad más avanzadas y sostenibles de la industria. Estamos ubicados en 47 países de Europa, ...


Securitas Sac - Cajamarca

Publicado 23 days ago

Agente De Seguridad

Securitas es una empresa global que ofrece las soluciones de seguridad más avanzadas y sostenibles de la industria. Estamos ubicados en 47 países de Europa, ...


Cajamarca

Publicado 20 days ago

Agente De Atención Al Cliente Cajamarca.

AGENTE DE ATENCIÓN AL CLIENTE Importante Empresa de telecomunicaciones en franca expansión en Perú que brinda servicios de telefonía, Internet y venta de equ...


Cajamarca

Publicado 13 days ago

Call Center Customer Service Telephone Interpreter Ingles Avanzado – Remote

CALL CENTER CUSTOMER SERVICE TELEPHONE INTERPRETER - INGLES AVANZADO – REMOTE Job Description: A customer service interpreter handles many types of differen...


Cajamarca

Publicado 12 days ago

Built at: 2024-12-04T21:50:13.389Z