Únete al equipo de Marco MKT y juntos co-creemos estrategias y soluciones que marquen la vida de las personas en la industria del Trade Marketing. ¿Cuáles serán tus funciones? 1.Cancellations:PO cancellation on HYBRIS, SIT Return and RDO track on NERP
2.Returns: Return SKU verification (extra verification after agent), RSO creation on HYBRIS / Commercial return info for Order Desk approval
3.Both: Approval submission for ready to refund refund cases, Refund follow UP
4.Vouchers: Voucher approval & follow up for specific evouchers 5.FOC: FOC CS first approval and give info and follow up for approval price, SO approval, DO and manual GR
6.VENDOR: Vendor approval and refund coordination with AP thru paycheck
7Credit Note: Cases analysis and validation for Credit Notes + give proper evidence for Order Desk SO approval + Coordinate credit note emission with Log & document center.
8.CRP Report: Update CRP report for 5 main chanells (HAJI, EA, ASC, ECO CE + OSE, RETURN VOUCHER) weekly.
¿Cuál es el perfil que buscamos? 1.Estudios técnicos en administración o afines.
2. Experiencia mínima de 1 año en operaciones de servicio al cliente.
3.Ingles intermedio o avanzado en expresión verbal, escritura y lectura
4. Excel avanzado
5.Facilidades para trabajo remoto y presencial
6.Disponibilidad para visitas a centro de servicio autorizado en Lima.
7.Disponibilidad para viajes mensuales a nivel nacional.
¿Qué te ofrecemos? 1. Modalidad Hibrida
2. Linea de Carrera
3. Salario acorde al mercado
4.Buen clima laboral
Conoce más del impacto de nuestros XPERS en Latam aquí